Egyéni edzés

Egyéni edzések

Pilates alapú, törzsizomzat erősítésére koncentráló tornáink mindamellett, hogy rehabilitációs célra is kiválóak, kitűnő edzési módszert biztosítanak, hiszen nagyszerű sportolási lehetőséget nyújt, miközben kíméli az ízületeket. Karcsúhosszanti izomzat kialakításában segít, valamint a mozgásformának köszönhetően gyorsul az anyagcsere is. Jelentősen fejlődik a testtudat és javult az egyensúlyi és koordinációs készség is. Nem mellékes hatása a mentális fittség is, hiszen az edzések kitűnő alkalmat adnak a stressz csökkentésére is.

A Cross Body pilates stúdió Budapest 12. kerületében található, ahol egyénre szabott edzésmódszerek várják a fejlődni vágyókat.

Edzés típusaink

Sportág specifikus edzés

Az eszközök, módszerek, intenzitás megválasztás minden esetben az egyéni paraméterek és választott sportnak megfelelően történik. Egyenletes, fokozatosan felépített, saját súllyal végzett gyakorlatokra építünk, amelyek elősegítik izomzatunk harmonikus egységként történő működését. Egyúttal magába foglal egy olyan speciális légzéstechnikát, melynek segítségével nemcsak a szervezet oxigénellátása növelhető, hanem a fizikai teljesítmény is jelentősen fokozható.

Kiemelten ajánlott: golf, tenisz, squash, vitorlázás, vívás, atlétika sportágak esetén.

SMART tréning

Tematikus mozgásminta építés. Ülőmunka okozta mozgásszervi problémák kiküszöbölése érdekében

Komplex metodikája révén helyreállítja a helyes izomműködést és idegrendszeri kapcsolatokat, idegi terhelés csökkentése révén, segíti a stressz oldást.

Részei:

  • Új ideg-izom kapcsolatok kialakítása, hatékonyabbá téve a funkcionális izommunkát.
  • Erő állóképesség fejlesztés, izom-szövet mennyiség növelése, anyagcsere gyorsítás, ideális testösszetétel optimalizáció.
  • Gerincstabilizáló izomzaterősítés, nyújtás, kimozgatás. Fájdalmak okának megszűntetése
  • Kötőszövetek nyújtása eszközökkel (SMR henger, kislabda stb).
  • Pilates-jóga pliomertikus edzésalapú nyújtó és revitalizáló gyakorlatok.

Regeneráló edzés

A program fő célja a regeneráció, amelyet a nyújtásoknak, és a flow technika eszközeinek köszönhetünk.

Kiemelten ajánlott: kisebb sérülések esetén, nyúlékonyság fokozására, stressz csökkentésére.

Általános formába hozó edzés

Az eszközök, módszerek, intenzitás megválasztása itt is az egyéni paraméterek és egyéni céloknak megfelelően történik. A gyakorlatsorok segítenek karcsúságunk hosszú távú megőrzésében törzsizomzatunk stabilizálásában, megerősítésében.

Kiemelten ajánlott testösszetétel optimalizáció, erőnlétfejlesztés, állóképesség fejlesztés céljából.


Bejelentkezés


Árak


Vissza a mozgásszervi terápiákhoz