Nyaralás alatt is formában

Remélhetőleg lassan mindenkinek eljön a jól megérdemelt pihenés, szabadság.

Sokszor azonban hajlamosak vagyunk, túl sok mindent megengedni magunknak.

Több hét mozgás nélkül, egy kis fagyi, egy kis kukorica, egy kis vattacukor…., és búcsút is mondhatunk 4 hónap edzés munkának!!!!

 Miért ne lehetne a családi nyaralás „feltöltődő életmód tábor”?

 Közös mindennapi mozgás (biciklizés, foci, tollas röplabda a strandon, úszás stb.) könnyen beépíthető a napokba és élményekkel is gazdagítja a családot.

Ami szintén biztos bárhová is megyünk pár dolog mindig „kéznél” van, :

  • a 2 lábunk
  • és az egész testünk.

Így futni, gyalogolni bármikor bárhol el lehet menni. A szobában egy törölközőn pedig végezhetünk olyan gyakorlatokat, ami az egész testet átmozgatja, nyújtja a megfáradt izmokat, keringés fokozó hatása feszesít és energetizál!

Egy kis ízelítő, kedvcsináló CROSS BODY PILATES gyakorlatsor. 15-20 perc, és megdolgoztuk az egész testet!

  • Emelkedés 5cm-re a plafon felé 4-8x, kitartani a végpozíciót 10 mp-ig.

  • Nyuszi: comb, farizom feszítéssel tolni és visszaengedni a teljes testet,  4-8x, kitartani a végpozíciót 10 mp-ig.

  • Modifikált PILATES fekvőtámasz,  4-8x, kitartani a végpozíciót 10 mp-ig.

  • Ab prep, emelkedés lapocka aljáig pilates alaphelyzetben 8-12 db, 10 kicsit ismétléssel.


  • Egy láb nyújtás fordulással, ellentétes kar- térd szinte érintsen össze, pilates tartással, 8-12 db.

 

Az étkezésben csak egy kis változtatás, is sokat segíthet az egészség, és a súly megőrzésében.

Palacsinta, lángos, jégkrém és cukros üdítők helyett „hasznos kalóriákkal” tömjük inkább a szervezetünket! Gyümölcsök, hideg dinnye, barack, és gyümölcs turmixok, ugyanúgy megadják az édes élményt, de legalább vitaminokat is tartalmaznak.

Sok apró változás, energiával tölt fel.

Szabadságról visszatérve egy kipihent, fizikálisan és szellemileg megújult nő tér vissza, az elnehezült, kicsit megereszkedett helyett. Ennyit megér!!!

 Kellemes nyaralást és jó sportolást kívánunk!

Cross Body Pilates